piątek, 11 grudnia 2015

Hej!

i

 Znowu sorki za opóźnienie :/

Czas na aktu info ^.^
Akta supcio, kontynuacja misji świątecznych plus zupełnie nowe konie kuce islandzkie  zupełnie nowym chodem tultem ;P(wiem że się inaczej pisze)
A teraz za spamię zdjęciami z serii akta z Lily i zdjęciami ukazującymi moją ulubioną sso-wą porę ZIMĘ!

Teraz pięęękno ziiiimy i kuuniaaa ;3





Mogłabym jeszcze takich z 1000 zrobić xD
A teraz z serii akta z Lily! :










I nowa seria.....MEMY :P
Wiem, są mojej produkcji i może nie koniecznie powalająco śmieszne ale myślę że to dobry początek



No i wydawało by się,że to na tyle

ale nie ;)
Jeszcze jedna sprawa!
Zaobserwujcie mnie na instagramie ;P
Istnieję jako mery_zwierzyk
Na fcb jako
Maria Silver
III....

Jeśli chodzi o trening to mam 22 konie na 15 poziom i teraz ten 23 z 4 lvlem...jak mi się nie chce go trenować :/
Ale nie poddam się xd będę trenować aż do 15

P.S. Przepraszam za przerwę w historii ale nie mam czasu jej pisać ponieważ mam za dużo spraw na głowie. Teraz w najbliższym tygodniu będę mieć 6 sprawdzianów (w tym 3 zaległe ;.;)
No to życzcie mi powodzenia :))

I jeszcze to :*
Miłego popołudnia
ATI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz