poniedziałek, 14 grudnia 2015

HEJJJ :3

Witajcie, jak widzicie mimo sprawdzianów znalazłam trochę czasu na wpisy na bloga.

Co mam wam do przekazania?

1) Żeby mieć odblokowane nowe misje z kontynuacją fabuły głównej (dc,starshine...itd.) trzeba mieć zamknięte wszystkie szczeliny pandoryczne + krąg błyskawicy i aideen na podziwiana i skończyć dostępne misje fabuły głównej .-. (czyli do tej misji z drzewem wiecie co trzeba było jej pomóc połączyć się z innym drzewami(wtedy co szliśmy po wodzie ;)))
Jeśli chodzi o mnie to mam znaczy...zamknę xd szczeliny pandoryczne i tylko repu...dobrze że wcześniej się o tym dowiedziałam i będę mieć czas na repę... mam nadzieję że się wyrobię ze wszystkim.

SKĄD TO WIEM? 

Wiem to z obcojęzycznych insta, snapa itd..(warto przeglądać ;))

2)Jeśli chodzi o mojego islanda to idzie mi dobrze. Skończyłam dzisiaj jego trening ale mi=oje zasoby S.C. zmalały o 5000 :{.

(na tym zdjęciu jadę akurat robić repu)
Powiększyłam żeby było widać jak coś (dla niedowiarków mogę wstawić zdj bez powiększenia)

Pozdro, ATI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz